Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza płynności finansowej | zarządzanie marketingowe | test istotności parametrów strukturalnych | controlling | metody projekcyjne | zarządzanie ryzykiem | szkolenia pracowników | ocena ryzyka |

Corporate Identity - System całościowej (kompleksowej) identyfikacji


To zespół odpowiednio dobranych elementów językowych, graficznych (corporate design) i przestrzennych (wraz z ich materialnymi nośnikami) mający na celu zbudowanie tożsamości, czyli psychologiczno-rynkowej indywidualności (rozpoznawalności) danego przedsiębiorstwa oraz wykreowanie pożądanego wizerunku jego firmowej marki (corporate image).

Fundament systemu całościowej identyfikacji stanowią znaki marki, głównie nazwa marketingowa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Strategiczna karta wyników (Balanced scorecard) - prezentacja
23 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Corporate Identity - System całościowej (kompleksowej) identyfikacji

Corporate Identity - System całościowej (kompleksowej) identyfikacji
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 119 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować