Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza statystyczna | strategia ceny | system finansowy państwa | system motywacji | funkcja użyteczności | konsument na rynku | metoda fmea | budżet gminy |

CRM

Cechy:

- Jest grupą strategii biznesowych mających na celu zwiększanie długoterminowej wartości rynkowej firmy poprzez maksymalne wykorzystywanie potencjału leżącego w relacji łączącej firmę z jej klientami.
- Jest skoncentrowaną na kliencie filozofią prowadzenia biznesu przenikającą kulturę całej organizacji.
- Swoim meritum obejmuje dochodowe zarządzanie procesami identyfikacji, zdobywania, utrzymywania i rozwijania odpowiednich klientów.
- Dostarcza firmie jednolitego obrazu relacji z klientem, a klientowi jednolitego obrazu firmy konsolidując wszystkie dostępne media i kanały informacyjne.
- Opiera się na zarządzaniu wiedzą na temat klienta pozwalającym na optymalizację wymienianej z nim wartości.
- Obejmuje dziedziny marketingu, sprzedaży i serwisu, a także integruje się z działaniami Back Office.
- Jednoczy działania partnerów biznesowych położonych w obydwu kierunkach łańcucha dostaw.
- Jest wspomagane odpowiednimi systemami informatycznymi klasy CRM, całościowo obsługującymi procesy przepływu informacji.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » CRM

CRM
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 243 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii