Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prognoza sprzedaży | analiza rynku | zapasy | PKB | budżet gminy | leasing | wskaźniki finansowe | lean management |

Cross-promotion

Czyli działania dwóch lub kilku przedsiębiorstw, które sponsorując wydarzenie sportowe wspólnie prowadzą działania promocyjne realizują własne cele marketingowe.

Współpracujący ze sobą sponsorzy najczęściej zainteresowani są tym samym rynkiem lub jego określonym segmentem. Przykładami takich działań są: to współpraca sponsoringowa Coca-Coli z McDonalds, lub Pizza Hut z Pepsi.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cross-promotion

Cross-promotion
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 205 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii