Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
style kierowania | zadania z mikroekonomii | historia bankowości | public relations | analiza wskaźnikowa | macierz BCG | płynność finansowa | analiza opłacalności |

Cykl życia produktów

Przedstawia się w postaci graficznej, obrazującej różne fazy, przez które przechodzi wyrób, od momentu wprowadzenia na rynek, poprzez wzrost, stabilizację i schyłek. Metoda ta służy do oszacowania potencjalnej wielkości sprzedaży i korzyści związanych z wprowadzeniem na rynek nowych produktów w skali przedsiębiorstwa, a nawet sektora.

Efektem zastosowania tego rodzaju analizy jest ponadto możliwość uzyskania informacji dotyczących produktów oraz specyficznych rozwiązań marketingowych, jakie musi zastosować przedsiębiorstwo, jeśli chce wykorzystać szanse zapewnienia produktowi silnej pozycji na rynku. Metoda cyklu życia została omówiona w poprzednim podrozdziale.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Istota zarządzania projektami (⭐przypisy)
4 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Cykl życia produktów

Cykl życia produktów
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 139 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii