Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
style zarządzania | marketing | proces produkcyjny | komunikacja | EBIT | plan Balcerowicza | analiza konkurencji | traktat z Maastricht |

Cykl życia produktu - fazy

Jest to proces nabywania i utraty zdolności zaspakajania potrzeb konsumentów. Produkt w trakcie swojego życia przechodzi przez 4 lub 5 faz (niektórzy 3 i 4 fazę traktują łącznie).

Fazy cylku życia produktu:                                                    1. Wprowadzenie
2. Wzrost
3. Rozkwit
4. Nasycenie
5. Schyłek

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Produkt - referat (36 stron A4)
2. Analiza rynku opon (10 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Podstawy marketingu (22 stron A4)
5. Studium przypadku sieci fast food - case study (7 stron A4)
6. Studium przypadku IBM (5 stron A4)
7. Marketing i jego elementy (14 stron A4)
8. Analiza sektora producentów soków owocowych (18 stron A4)
9. Istota zarządzania projektami (4 stron A4)
10. Ściąga z marketingu (2 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cykl życia produktu - fazy

Cykl życia produktu - fazy
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 176 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii