Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku
Przedstawia rozwój produktu mierzony wielkością jego sprzedaży na przestrzeni czasu.
Fazy cyklu życia produktu:
1. faza rozwoju - ma miejsce w momencie wprowadzenia produktu na rynek, wielkość sprzedaży jest niewielka. Na tym etapie przedsiębiorstwo może realizować minimalny zysk, może ponosić straty,
2. faza wzrostu - charakteryzuje się wysokim wzrostem sprzedaży, korzystny układ kosztów do zysków,
3. faza dojrzałości - zaznacz się spadek tępa przyrostu sprzedaży, pierwsze oznaki nasycenia rynku,
4. faza nasycenia
5. faza spadku - spadek wielkości sprzedaży.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (7 stron A4)
2. (22 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (36 stron A4)
5. (18 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (46 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (1 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.8 stron)
10. (2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku
Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 209 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|