Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza kosztów | kanban | strategia ceny | prawo podaży | monopol | użyteczność krańcowa | konsument na rynku | analiza marketingowa |

Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku

Przedstawia rozwój produktu mierzony wielkością jego sprzedaży na przestrzeni czasu.

Fazy cyklu życia produktu:
1. faza rozwoju - ma miejsce w momencie wprowadzenia produktu na rynek, wielkość sprzedaży jest niewielka. Na tym etapie przedsiębiorstwo może realizować minimalny zysk, może ponosić straty,
2. faza wzrostu - charakteryzuje się wysokim wzrostem sprzedaży, korzystny układ kosztów do zysków,
3. faza dojrzałości - zaznacz się spadek tępa przyrostu sprzedaży, pierwsze oznaki nasycenia rynku,
4. faza nasycenia
5. faza spadku - spadek wielkości sprzedaży.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku

Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 209 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii