Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kwestionariusz | prognozowanie i symulacje | rachunek kosztów zmiennych | organizacja ucząca się | estymacja przedziałowa | delegowanie uprawnień | projekt inwestycyjny | segmentacja rynku |

Człowiek w TQM

Najważniejszym w Total Quality Management jest człowiek współdziałający z innymi ludźmi, działający zespołowo dla osiągnięcia sukcesu. Praca zespołowa, dzięki możliwości wspólnego dyskutowania, konsultowania i współdziałania w trakcie realizacji kolejnych problemów - zadań, umożliwia osiąganie lepszych wyników niż miałoby to miejsce, gdyby członkowie zespołu działali w pojedynkę. Ludzie połączeni filozofią TQM w zespoły, działając pod przywództwem liderów, realizują strategię i cele firmy oraz przyjęte programy (plany) prowadzące do sukcesu, którym jest korzyść mierzona zadowoleniem klienta. Przedstawia to poniższy schemat.

Kluczem do sukcesu jest zazębianie się strategicznych, organizacyjnych, personalnych i technicznych przedsięwzięć w zabezpieczeniu jakości. Człowiek jest centralnym punktem. Duch pracy zespołowej jest wymogiem.
Zespół musi być odpowiednio wykształcony i przeszkolony oraz teoretycznie i praktycznie przygotowany do pracy. Jednocześnie musi być motywowany w taki sposób, aby wszyscy pracownicy byli zaangażowani w to, co robią. Oczywiście zespół ten musi być wyposażony w odpowiednią technologię i narzędzia, które umożliwiają mu uzyskanie wysokiej jakości produkowanych wyrobów i świadczonych usług.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Człowiek przedsiębiorczy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Człowiek w procesie pracy (⭐bibliografia)
21 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Koncepcja humanistyczna (0.2 stron)
2. Koncepcja psychologiczna (0.1 stron)
3. Potrzeba (0.5 stron)
4. Typy osobowości (1 stron)
5. Koncepcja poznawcza (0.5 stron)
6. Zasoby (0.6 stron)
7. Koncepcja postmodernistyczna (0.2 stron)
8. System motywacji w zarządzaniu (0.8 stron)
9. Strategiczne zarządzanie ludźmi (0.2 stron)
10. Główne założenia podejścia sita (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Człowiek w TQM

Człowiek w TQM
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 226 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii