Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
macierz McKinseya | makrootoczenie | leasing | podstawy zarządzania | CAPM | podstawy marketingu | projekt inwestycyjny | jakość |

Czym jest misja przedsiębiorstwa

Misja przedsiębiorstwa określa powód istnienia firmy. Koncepcja firmy, idea jej rozwoju, jej przesłanie, nadaje kierunek rozwoju, określa pośrednie dziedziny którymi firma ma się zajmować. Jest skierowana na zewnątrz jak i wewnątrz firmy.

Określenie misji jest publiczną częścią planu strategicznego. Dzięki misji cele firmy stają się zrozumiałe dla pracowników, akcjonariuszy. Nie może być formułowana w kategoriach chęci przetrwania czy osiągnięcia zysku lecz pomnożenia zysku i zadowolenia klienta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategiczna - praca teoretyczna ( bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza strategiczna agencji reklamowej ( bibliografia)
38 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)
Plan marketingowy restauracji
10 stron(-y)
Doskonalenie kadr - referat ( bibliografia)
8 stron(-y)
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy ( przypisy)
20 stron(-y)
Diagram Ishikawy
4 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Czym jest misja przedsiębiorstwa

Czym jest misja przedsiębiorstwa
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 180 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii