Czym jest misja przedsiębiorstwa
Misja przedsiębiorstwa określa powód istnienia firmy. Koncepcja firmy, idea jej rozwoju, jej przesłanie, nadaje kierunek rozwoju, określa pośrednie dziedziny którymi firma ma się zajmować. Jest skierowana na zewnątrz jak i wewnątrz firmy.
↪ Zobacz: Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Strony A4: 10) 📚 ↩
Określenie misji jest publiczną częścią planu strategicznego. Dzięki misji cele firmy stają się zrozumiałe dla pracowników, akcjonariuszy. Nie może być formułowana w kategoriach chęci przetrwania czy osiągnięcia zysku lecz pomnożenia zysku i zadowolenia klienta.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Analiza strategiczna agencji reklamowej (Strony A4: 38) 📚 ↩ ↪ Zobacz: Plan marketingowy restauracji (Strony A4: 10) ↩ ↪ Zobacz: Doskonalenie kadr - referat (Strony A4: 8) 📚 ↩ ↪ Zobacz: Analiza strategii firmy (Strony A4: 51) ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (51 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (4 stron A4)
4. (13 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (15 stron A4)
10. (6 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.6 stron)
4. (0.5 stron)
5. (1.3 stron)
6. (1.8 stron)
7. (0.5 stron)
8. (1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Czym jest misja przedsiębiorstwa
Czym jest misja przedsiębiorstwa
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 187 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|