Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model DIPADA | zarządzanie zasobami ludzkimi | podstawy logistyki | cena równowagi | badanie ankietowe | zarządzanie kadrami | proces produkcyjny | analiza konkurencyjna |

Czym jest produkt

Produkt jako element marketingu jest agregatem pewnych właściwości. Podstawowym elementem tych właściwości są funkcje podstawowe produktu. Funkcje te są odzwierciedleniem relacji zachodzących między produktem a celem, któremu on służy i który uzasadnia jego istnienie.

Zobacz: Marketing mix - referat (Strony A4: 10) 📚

Relacje między produktem a celem, któremu on służy, decydują o funkcjonalności produktu. Elementem podstawowych funkcji produktu są dwie jego cechy: funkcjonalność i wydajność.

Zobacz: Czym jest marketing? (Strony A4: 15) 📚

Produkt należy traktować w najszerszym tego słowa znaczeniu, rozumiejąc przezeń zarówno towar jak i usługę.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Strony A4: 3)
Zobacz: PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia (Strony A4: 4)
Zobacz: Doskonalenie kadr - referat (Strony A4: 8) 📚


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Czym jest produkt

Czym jest produkt
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 202 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025