Czym jest produkt
Produkt jako element marketingu jest agregatem pewnych właściwości. Podstawowym elementem tych właściwości są funkcje podstawowe produktu. Funkcje te są odzwierciedleniem relacji zachodzących między produktem a celem, któremu on służy i który uzasadnia jego istnienie.
↪ Zobacz: Marketing mix - referat (Strony A4: 10) 📚 ↩
Relacje między produktem a celem, któremu on służy, decydują o funkcjonalności produktu. Elementem podstawowych funkcji produktu są dwie jego cechy: funkcjonalność i wydajność.
↪ Zobacz: Czym jest marketing? (Strony A4: 15) 📚 ↩
Produkt należy traktować w najszerszym tego słowa znaczeniu, rozumiejąc przezeń zarówno towar jak i usługę.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Strony A4: 3) ↩ ↪ Zobacz: PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia (Strony A4: 4) ↩ ↪ Zobacz: Doskonalenie kadr - referat (Strony A4: 8) 📚 ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (8 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (13 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.8 stron)
6. (0.6 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.9 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Czym jest produkt
Czym jest produkt
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 202 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|