Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
unia monetarna | dźwignia finansowa | teoria użyteczności | VBM | kontrakty terminowe | wariancja | promotion mix | majątek trwały |

Czym różni się co-branding (cross branding) od co-marketingu (cross marketingu)?


Chociaż co-branding (cross branding) i co-marketing (cross marketing) mogą być wykorzystywane w ramach tej samej strategii marketingowej, to jednak są to dwie odrębne koncepcje.

Co-branding (cross branding) to strategia marketingowa, w której dwie lub więcej marek łączy się w celu promocji produktów lub usług, tworząc nowy, wspólny produkt lub ofertę. W co-brandingu bierze udział dwie lub więcej marek, które posiadają zwykle odmienne charakterystyki lub rynki docelowe. Celem tej strategii jest zwykle zwiększenie wartości marki poprzez stworzenie nowego produktu, który wykorzystuje unikalne cechy każdej z marek.

Co-marketing (cross marketing) natomiast to strategia marketingowa, w której dwie lub więcej marek łączy swoje wysiłki w celu promocji swoich produktów lub usług w sposób wzajemnie korzystny. Co-marketing może obejmować wspólne kampanie reklamowe, sponsorowanie wydarzeń, udostępnianie bazy danych klientów lub inne formy partnerstwa marketingowego. Celem tej strategii jest zwykle zwiększenie zasięgu marki poprzez wykorzystanie działań marketingowych drugiej marki.

W obu przypadkach celem jest zwiększenie wartości marki, ale w cross brandingu marki łączą swoje siły, aby stworzyć nowy produkt lub usługę, podczas gdy w cross marketingu marki współpracują, aby promować swoje produkty lub usługi.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Czym różni się co-branding (cross branding) od co-marketingu (cross marketingu)?

Czym różni się co-branding (cross branding) od co-marketingu (cross marketingu)?
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 21 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować