Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wydatki budżetu państwa | metoda XYZ | finansowanie przedsiębiorstwa | strategia cenowa | zarządzanie przez wyjątki | wykłady z zarządzania kadrami | prywatyzacja bezpośrednia | odchylenie standardowe |

Czynniki sprzyjające i utrudniające wejście na rynki międzynarodowe

Czynniki sprzyjające wejście na rynki międzynarodowe:
- rozwój socjo-demograficzny;
- możliwości transportowe;
- technologie komunikacji;
- poziom wykształcenia;
- międzynarodowe zaangażowanie przedsiębiorstw;
- programy rozwoju o zasięgu międzynarodowym.

Czynniki utrudniające wejście na rynki międzynarodowe:
- niski potencjał rynku;
- napięcia międzypaństwowe;
- istotne różnice kulturowe;
- dążenie do zróżnicowanego zaspokojenia potrzeb;
- przedsięwzięcia i programy o charakterze międzynarodowym.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Zarządzanie biznesami rodzinnymi - prezentacja
14 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Globalizacja - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
23 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Czynniki sprzyjające i utrudniające wejście na rynki międzynarodowe

Czynniki sprzyjające i utrudniające wejście na rynki międzynarodowe
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 132 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii