Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza konkurencyjna | koszt kapitału | wykłady z marketingu | wykłady z marketingu międzynarodowego | koszty zmienne | algorytm transportowy | DMAIC | outsourcing |

Czynniki warunkujące rozmiary podaży

Podaż zależy od:

- czynników produkcji (wzrost cen powoduje wzrost podaży),
- kosztów produkcji (im lepsza technologia tym większa podaż)
- czasu,
- liczby przedsiębiorstw na rynku,
- warunków klimatycznych (wpływ na rolnictwo ,budownictwo).
- cen innych dóbr

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z mikroekonomii
25 stron(-y)
Bank centralny - popyt i agregaty podaży pieniądza
27 stron(-y)
Gospodarowanie - wybór w warunkach rzadkości
30 stron(-y)
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe ( bibliografia)
25 stron(-y)
Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy
29 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Czynniki warunkujące rozmiary podaży

Czynniki warunkujące rozmiary podaży
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 201 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii