Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia osobowości | marketing sportowy | płynność | stopień dźwigni finansowej | marketing polityczny | techniki negocjacyjne | przykładowy plan marketinowy | gotowy biznes plan |

Czynniki wpływające na wybór konsumenta

Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są:

1. Dochód konsumenta,
2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi,
3. Gusty i preferencje konsumenta pozwalające uszeregować różne kombinacje dóbr i usług według stopnia satysfakcji jakiej dostarczają one konsumentowi.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Psychologia reklamy - opracowanie
14 stron(-y)
Wykłady z mikroekonomii
25 stron(-y)
Kurs walutowy - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Czynniki wpływające na wybór konsumenta

Czynniki wpływające na wybór konsumenta
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 228 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii