Definicja franczyzy
Europejski Kodeks Etyki Franczyzy definiuje franczyzę jako:
- system marketingu dóbr i/lub usług i/lub technologii, oparty na ścisłej i ciągłej współpracy między prawnie i finansowo odrębnymi przedsiębiorstwami franczyzodawcą i jego franczyzobiorcami w ramach której franczyzodawca nadaje swym franczyzobiorcom prawo, a także nakłada obowiązek prowadzenia działalności zgodnie z koncepcją franczyzodawcy, Prawo to upoważnia i obliguje każdego franczyzobiorce w zamian za bezposrednie lub posrednie swiadczenie finansowe, do wykorzystania nazwy handlowej i/lub znaku towarowego i/lub znaku usługowego, know-how, metod handlowych i technicznych, systemów proceduralnych i innych praw własności przemysłowej lub intelektualnej, przy zapewnieniu stałej pomocy handlowej i technicznej w ramach i na czas trwania pisemnej umowy franczyzy, zawartej w tym celu między stronami.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (9 stron A4)
3. (16 stron A4)
4. (9 stron A4)
5. (58 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (34 stron A4)
9. (5 stron A4)
10. (5 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1.3 stron)
6. (0.4 stron)
7. (1.3 stron)
8. (1.1 stron)
9. (1.7 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Finanse przedsiębiorstwa » Definicja franczyzy
Definicja franczyzy
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 211 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|