Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prywatyzacja | wskaźniki du Ponta | model motywowania | analiza ABC | prace licencjackie z logistyki | plan Balcerowicza | doskonalenie pracowników | szczeble zarządzania |

Definicja franczyzy

Europejski Kodeks Etyki Franczyzy definiuje franczyzę jako:

- system marketingu dóbr i/lub usług i/lub technologii, oparty na ścisłej i ciągłej współpracy między prawnie i finansowo odrębnymi przedsiębiorstwami franczyzodawcą i jego franczyzobiorcami w ramach której franczyzodawca nadaje swym franczyzobiorcom prawo, a także nakłada obowiązek prowadzenia działalności zgodnie z koncepcją franczyzodawcy, Prawo to upoważnia i obliguje każdego  franczyzobiorce w zamian za bezposrednie lub posrednie  swiadczenie finansowe, do wykorzystania nazwy handlowej i/lub znaku towarowego i/lub znaku usługowego, know-how, metod handlowych i technicznych, systemów proceduralnych i innych praw własności przemysłowej lub intelektualnej, przy zapewnieniu stałej pomocy handlowej i technicznej w ramach i na czas trwania pisemnej umowy franczyzy, zawartej w tym celu między stronami.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Franczyza - istota i korzyści franchisingu ( bibliografia)
15 stron(-y)
Franczyza (franchising) - prezentacja
30 stron(-y)
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Nowoczesne koncepcje zarządzania - prezentacja
43 stron(-y)
Instrumenty rynku pieniężnego - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Outsourcing
9 stron(-y)
Miary ryzyka akcji ( bibliografia)
16 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Franczyza (0.5 stron)
2. Wady franchisingu dla dawcy licencji (0.2 stron)
3. Wady franchisingu dla biorcy licencji (0.2 stron)
4. Marka cudza (0.3 stron)
5. Zalety franczyzy (1.3 stron)
6. Wady franczyzy (0.4 stron)
7. 15 zalet franczyzy (franchisingu) (1.3 stron)
8. Definicja logistyki (1.1 stron)
9. Definicja zarządzania (1.7 stron)
10. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Finanse przedsiębiorstwa » Definicja franczyzy

Definicja franczyzy
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 211 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii