Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
six sigma | PHARE | analiza czynnikowa | DMAIC | restrukturyzacja | dźwignia operacyjna | paradoks Veblena | wykłady z mikroekonomii |

Definicja marketingu wg Philipa Kotlera

Marketing jest procesem społecznym i zarządczym, dzięki któremu konkretne osoby i grupy otrzymują to, czego potrzebują i pragną osiągnąć, poprzez tworzenie, oferowanie i wymianę posiadających wartość produktów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia)
21 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja marketingu wg Philipa Kotlera

Definicja marketingu wg Philipa Kotlera
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 221 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii