Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie majątkiem obrotowym | dochody publiczne | marketing sportowy | bezrobocie naturalne | lean management | prywatyzacja kapitałowa | style negocjacji | cashflow |

Definicja opakowania

Pod pojęciem opakowania rozumie się dającą się oddzielić powłokę pakowanego towaru, mającą go chronić i zabezpieczać przed wpływami otoczenia oraz oddziaływaniem energii mechanicznej  w czasie trwania procesu transportowego.
Według definicji zawartej w PN-88/0-79000 opakowanie jest wyrobem przeznaczonym do ochrony innych wyrobów przed uszkodzeniami, a także do ochrony otoczenia przed szkodliwym oddziaływaniem zapakowanego towaru.

Samo opakowanie jest wg normy DIN 55 405 jednostką składającą się z:
• Środka opakowaniowego – jest wyrobem z materiału opakowania, przeznaczonym do pokrycia zapakowanego towaru lub utrzymania go w całości
• Materiału opakowania – to materiał, z którego wyprodukowane jest opakowanie
• Pomocniczych środków opakowaniowych – obejmują środki, które wraz ze środkami opakowaniowymi służą do opakowania, zamknięcia i przygotowania do wysyłki pakowanego towaru.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Opakowania i znakowanie towarów
6 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Outsourcing
9 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)
2. Outsourcing (9 stron A4)
3. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
4. Papiery wartościowe - akcje i obligacje (9 stron A4)
5. Globalizacja - referat (23 stron A4)
6. Amortyzacja - metody amortyzacji z wyjaśnieniem (5 stron A4)
7. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (5 stron A4)
8. Six Sigma - referat (7 stron A4)
9. Inflacja - referat (6 stron A4)
10. Burza mózgów (8 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Kryteria podziału opakowań (0.2 stron)
2. Opakowania (0.2 stron)
3. Opakowanie a strategia imitacji (1.1 stron)
4. Strategia imitacji (0.6 stron)
5. Opakowania i ich funkcje (0.4 stron)
6. Funkcje logistyczne opakowań (1.4 stron)
7. Funkcje opakowań w promocji produktu (0.5 stron)
8. Preferencje klientów (0.1 stron)
9. Strategia rozwoju produktu (0.1 stron)
10. Promocyjne funkcje opakowań (0.6 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Definicja opakowania

Definicja opakowania
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 233 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii