Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zasada Pareto | warranty | prace magisterskie z zarządzania zasobami ludzkimi | wycena akcji | wycena nieruchomości | ocena projektów inwestycyjnych | 5P | motywacja pracowników |

Definicja planu marketingowego

Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Istota planu marketingowego - referat (Strony A4: 12) 📚
Zobacz: Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Strony A4: 16) 📝
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Zobacz: Plan marketingowy - teoria (Strony A4: 17)
Zobacz: Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) (Strony A4: 9)
Zobacz: Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat (Strony A4: 13)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota planu marketingowego - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem ( przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór)
9 stron(-y)
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat
13 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Definicja planu marketingowego

Definicja planu marketingowego
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 217 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025