Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dystrybucja | wzór biznes planu | TQM | marketing sportowy | segmentacja rynku | ERP | analiza czynnikowa | style negocjacji |

Definicja planu marketingowego

Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota planu marketingowego - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem ( przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór)
9 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Przykładowy plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Definicja planu marketingowego

Definicja planu marketingowego
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 192 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii