Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wartość dodana | podstawy psychologii | elasyczność | zarządzanie wiedzą | bank centralny | kanban | wykłady z marketingu międzynarodowego | dźwignia finansowa |

Definicja planu marketingowego

Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)
Jak napisać biznes plan - prezentacja
26 stron(-y)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (⭐bibliografia)
33 stron(-y)
Biznesplan narzędziem zarządzania (⭐bibliografia)
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Definicja planu marketingowego

Definicja planu marketingowego
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 176 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii