Definicja pozycjonowania marki
To:
• Pojęcie pozycjonowania wprowadzone zostało w 1969 roku przez Jacka Trouta a upowszechnione w latach 80-tych przez Jacka Trouta wspólnie z Alem Riesem
• Według nich punktem wyjścia do pozycjonowania jest produkt, którym może być towar, usługa, organizacja bądź też osoba.
• Twierdzą oni, iż 'odnosi się ona do tego co robimy z umysłem potencjalnego nabywcy, czyli jak produkt jest pozycjonowany w umyśle nabywcy'
• Według Kotlera pozycjonowanie jest 'działaniem związanym z kształtowaniem oferty i image przedsiębiorstwa, prowadzącym do zajęcia wyraźnego, znaczącego miejsca w pamięci odbiorców docelowych'
• Według Leksykonu marketingu pozycjonowanie marki jest to 'działanie zmierzające do umiejscowienia marki w świadomości odbiorców i zajęcia przez nią określonej pozycji wobec marek konkurencyjnych'.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (7 stron A4)
3. (72 stron A4)
4. (82 stron A4)
5. (17 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (14 stron A4)
9. (77 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.4 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja pozycjonowania marki
Definicja pozycjonowania marki
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 139 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|