Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zapasy w przedsiębiorstwie | analiza otoczenia | dług publiczny | PHARE | VBM | zarządzanie zmianami | psychologia zarządzania | podstawy logistyki |

Definicja segmentacji rynku


Badania marketingowe służą do dokonania segmentacji rynku tzn. podziału tego rynku wg określonych kryteriów na jednorodne grupy konsumentów, które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i stanowią punkt odniesienia przy formułowaniu tego działania.

Segmentacja rynku wskazuje z ilu segmentów składa się rynek danego produktu i jaka jest liczebność segmentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Analiza sytuacji marketingowej (⭐bibliografia)
63 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja segmentacji rynku

Definicja segmentacji rynku
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 203 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować