Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ściąga z marketingu międzynarodowego | sponsoring | wynagrodzenia | controlling operacyjny | plan marketingowy | strategia | macierz BCG | zarządzanie firmą usługową |

Definicja sponsoringu

Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem.

Naturalnie wielką rolę odgrywa tu prestiż przedsięwzięcia - generalnie można stwierdzić, że im bardziej jest ono prestiżowe i popularne, na tym większą skuteczność może liczyć sponsoring.

Istotnymi elementami sponsoringu są elementy komercyjne i elementy promocji pośredniej. Właśnie charakter komercyjny sponsoringu, czyli nastawienie na zysk - różnią go od wsparcia charytatywnego.

Z kolei pośrednia promocja firmy (produktu) rożni sponsoring od reklamy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sponsoring sportowy ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska ( bibliografia przypisy)
100 stron(-y)
Doskonalenie kadr - referat ( bibliografia)
8 stron(-y)
Promocja jako element marketingu ( przypisy)
30 stron(-y)
Nowoczesne koncepcje zarządzania - prezentacja
43 stron(-y)
Instrumenty rynku pieniężnego - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
2. Nowoczesne koncepcje zarządzania - prezentacja (43 stron A4)
3. Instrumenty rynku pieniężnego - referat (11 stron A4)
4. Outsourcing (9 stron A4)
5. Miary ryzyka akcji (16 stron A4)
6. Papiery wartościowe - akcje i obligacje (9 stron A4)
7. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
8. Globalizacja - referat (23 stron A4)
9. Marketing mix - praca zaliczeniowa (20 stron A4)
10. Restrukturyzacja przedsiębiorstw państwowych - referat (34 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Istota sponsoringu (0.2 stron)
2. Zalety sponsoringu (0.3 stron)
3. Przedmiot sponsoringu (0.4 stron)
4. Sponsoring (2.1 stron)
5. Sponsoring w marketingu (0.5 stron)
6. Rodzaje sponsoringu (1.9 stron)
7. Sponsoring mediów (0.4 stron)
8. Promocja usług transportowych (1.8 stron)
9. Definicja logistyki (1.1 stron)
10. Definicja zarządzania (1.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja sponsoringu

Definicja sponsoringu
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 182 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii