Definicja sponsoringu
Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem.
Naturalnie wielką rolę odgrywa tu prestiż przedsięwzięcia - generalnie można stwierdzić, że im bardziej jest ono prestiżowe i popularne, na tym większą skuteczność może liczyć sponsoring.
Istotnymi elementami sponsoringu są elementy komercyjne i elementy promocji pośredniej. Właśnie charakter komercyjny sponsoringu, czyli nastawienie na zysk - różnią go od wsparcia charytatywnego.
Z kolei pośrednia promocja firmy (produktu) rożni sponsoring od reklamy.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (30 stron A4)
2. (43 stron A4)
3. (11 stron A4)
4. (9 stron A4)
5. (16 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (58 stron A4)
8. (23 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (34 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (2.1 stron)
5. (0.5 stron)
6. (1.9 stron)
7. (0.4 stron)
8. (1.8 stron)
9. (1.1 stron)
10. (1.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja sponsoringu
Definicja sponsoringu
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 182 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|