Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia promocji | wartość przyszła | paradoks Giffena | statystyka matematyczna | walka z bezrobociem | six sigma | koszty w mikroekonomii | zarządzanie kadrami |

Definicja sponsoringu


Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem.

Naturalnie wielką rolę odgrywa tu prestiż przedsięwzięcia - generalnie można stwierdzić, że im bardziej jest ono prestiżowe i popularne, na tym większą skuteczność może liczyć sponsoring.

Istotnymi elementami sponsoringu są elementy komercyjne i elementy promocji pośredniej. Właśnie charakter komercyjny sponsoringu, czyli nastawienie na zysk - różnią go od wsparcia charytatywnego.

Z kolei pośrednia promocja firmy (produktu) rożni sponsoring od reklamy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Doskonalenie kadr - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Outsourcing
9 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Papiery wartościowe - akcje i obligacje
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Outsourcing (9 stron A4)
2. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
3. Papiery wartościowe - akcje i obligacje (9 stron A4)
4. Globalizacja - referat (23 stron A4)
5. Amortyzacja - metody amortyzacji z wyjaśnieniem (5 stron A4)
6. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (5 stron A4)
7. Six Sigma - referat (7 stron A4)
8. Inflacja - referat (6 stron A4)
9. Burza mózgów (8 stron A4)
10. Kredyt hipoteczny - referat (21 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Istota sponsoringu (0.2 stron)
2. Zalety sponsoringu (0.3 stron)
3. Przedmiot sponsoringu (0.4 stron)
4. Sponsoring (2.1 stron)
5. Sponsoring w marketingu (0.5 stron)
6. Rodzaje sponsoringu (1.9 stron)
7. Sponsoring mediów (0.4 stron)
8. Definicja logistyki (1.1 stron)
9. Definicja zarządzania (1.7 stron)
10. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja sponsoringu

Definicja sponsoringu
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 151 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować