Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ROE | zarządzanie przez jakość | przywództwo | przykładowy model ekonometryczny | zarządzanie strategiczne | metody zarządzania | restrukturyzacja przedsiębiorstw | amortyzacja |

Definicje badań rynkowych (marketingowych)

To:

- wg Kotlera: systematyczne, planowe zbieranie i analizowanie oraz przekazywanie danych i informacji istotnych dla sytuacji rynkowej w jakiej znajduje się przedsiębiorstwo,

- wg Toullai Hopkins’a: dostarczanie informacji w celu wsparcia kierownictwa w podejmowaniu trafnych decyzji,

- def. związana z rynkowym otoczeniem: organizacja gromadzi, analizuje i interpretuje dane, aby pomóc kierownictwu w zrozumieniu otoczenia, zidentyfikowaniu problemów i sprzyjających  sytuacji dla rozwoju i przeprowadzenia działań na określonym rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Definicje badań rynkowych (marketingowych)

Definicje badań rynkowych (marketingowych)
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 228 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii