Definicje badań rynkowych (marketingowych)
To:
- wg Kotlera: systematyczne, planowe zbieranie i analizowanie oraz przekazywanie danych i informacji istotnych dla sytuacji rynkowej w jakiej znajduje się przedsiębiorstwo,
- wg Toullai Hopkins’a: dostarczanie informacji w celu wsparcia kierownictwa w podejmowaniu trafnych decyzji,
- def. związana z rynkowym otoczeniem: organizacja gromadzi, analizuje i interpretuje dane, aby pomóc kierownictwu w zrozumieniu otoczenia, zidentyfikowaniu problemów i sprzyjających sytuacji dla rozwoju i przeprowadzenia działań na określonym rynku.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (34 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (11 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (21 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (28 stron A4)
10. (11 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1 stron)
2. (0.3 stron)
3. (1.4 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Definicje badań rynkowych (marketingowych)
Definicje badań rynkowych (marketingowych)
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 228 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|