Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model du Ponta | analiza mikroekonomiczna | modele zachowań konsumenta | metody portfelowe | promocja | marketing przemysłowy | corporate idenity | dochody i wydatki budżetu państwa |

Definicje marketingu

Oto kilka najpopularniejszych:

Marketing to proces społeczny oraz zarządczy, w ramach którego określone osoby oraz grupy osób otrzymują to czego potrzebują oraz to co pragną osiągnąć poprzez tworzenie, oferowanie a także wymianę towarów posiadających wartość.

Marketing jest strategią dostosowywania się przedsiębiorstw (firm) do swoich  nabywców (klientów) oraz wywierania wpływu na ich zachowania dla osiągnięcia celu firmy jakim jest zysk.

Marketing jest to system osiągania sukcesów rynkowych dzięki orientacji przedsiębiorstwa na nabywców. Polega on min. na ciągłemu badaniu oraz rozpoznawaniu potrzeb klientów, na wytwarzaniu produktów, które jak najlepiej zaspokajających istniejące potrzeby oraz te wykreowane przez przedsiębiorstwo. Marketing to również dostarczanie produktów do ich nabywców, wraz z informacją i promocją – we właściwym czasie, miejscu oraz po odpowiednich cenach.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Definicje z dziedziny psychologii
8 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Test z marketingu (6 stron A4)
2. Definicje z dziedziny psychologii (8 stron A4)
3. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
4. Marketing miasta (12 stron A4)
5. Uwarunkowania marketingu przemysłowego (14 stron A4)
6. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)
7. Test z marketingu międzynarodowego (12 stron A4)
8. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
9. Marketing wyborczy - referat (11 stron A4)
10. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (6 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicje rynku (0.3 stron)
2. Istota marketingu (1 stron)
3. Marketing w handlu i usługach (0.3 stron)
4. Proces zarządzania marketingowego (0.3 stron)
5. Czym jest ryzyko (1 stron)
6. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
7. Zasady Scheliego (0.4 stron)
8. Niepewność a ryzyko (0.3 stron)
9. Definicje badań marketingowych (0.3 stron)
10. Dystrybucja w marketingu (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicje marketingu

Definicje marketingu
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 136 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii