Definicje marketingu
Oto kilka najpopularniejszych:
Marketing to proces społeczny oraz zarządczy, w ramach którego określone osoby oraz grupy osób otrzymują to czego potrzebują oraz to co pragną osiągnąć poprzez tworzenie, oferowanie a także wymianę towarów posiadających wartość.
Marketing jest strategią dostosowywania się przedsiębiorstw (firm) do swoich nabywców (klientów) oraz wywierania wpływu na ich zachowania dla osiągnięcia celu firmy jakim jest zysk.
Marketing jest to system osiągania sukcesów rynkowych dzięki orientacji przedsiębiorstwa na nabywców. Polega on min. na ciągłemu badaniu oraz rozpoznawaniu potrzeb klientów, na wytwarzaniu produktów, które jak najlepiej zaspokajających istniejące potrzeby oraz te wykreowane przez przedsiębiorstwo. Marketing to również dostarczanie produktów do ich nabywców, wraz z informacją i promocją – we właściwym czasie, miejscu oraz po odpowiednich cenach.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (11 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (24 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (6 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicje marketingu
Definicje marketingu
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 136 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|