Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

burza mózgów | Bretton Woods | dobra substytucyjne | wzory ze statystyki | spedycja | mikrootoczenie | organizacja wirtualna | metoda Kanban | operacje bankowe | hierarchia potrzeb Maslowa | system finansowy państwa | rodzaje strategii |

Downsizing w marketingu

W sytuacji, gdy nie chcemy zmieniać (najczęściej zwiększać) ceny i/lub opakowania, gdyż są one utrwalone w świadomości naszych klientów, rozwiązaniem jest zastosowanie strategii Wykorzystania Wielkości Produktu do manipulacji cenowych.

Jest to tzw. downsizing. Strategia polega ona na tym, że w nie zmienionym opakowaniu znajduje się mniejsza ilość produktu (mniej pod względem ilości, wagi, długości itd.).

Powyższe informacje to za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów. Są to m.in.: gotowe wykłady, prezentacje, analizy finansowe i biznes plany oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy:
Ilość stron
- Test z marketingu 6
- Marketing globalny - referat 11
- Uwarunkowania marketingu przemysłowego 14
- Promocja jako narzędzie marketingu 10
- Test z marketingu międzynarodowego 12
- Marketing wyborczy - referat 11
- Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu 6

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Downsizing w marketingu

Downsizing w marketingu
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 155 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

Nowe artykuły: Artykuł 49 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 55 przeczytany 688 razy