Downsizing w marketingu
W sytuacji, gdy nie chcemy zmieniać (najczęściej zwiększać) ceny i/lub opakowania, gdyż są one utrwalone w świadomości naszych klientów, rozwiązaniem jest zastosowanie strategii Wykorzystania Wielkości Produktu do manipulacji cenowych.
Jest to tzw. downsizing. Strategia polega ona na tym, że w nie zmienionym opakowaniu znajduje się mniejsza ilość produktu (mniej pod względem ilości, wagi, długości itd.).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron)
2. (11 stron)
3. (6 stron)
4. (22 stron)
5. (10 stron)
6. (9 stron)
7. (14 stron)
8. (8 stron)
9. (20 stron)
10. (2 stron)
|
Nowości w krótkich Definicjach |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Downsizing w marketingu
Downsizing w marketingu
Ocena: 8.8 / 10 Liczba głosów: 155 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|