Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wartość pieniądza w czasie | home banking | opakowania | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | diagram ishikawy | kontrolowanie | marketing w Internecie | planowanie marketingowe |

Dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki

To:

1. Prawo ekspansji
Siła marki jest odwrotnie proporcjonalna do jej zakresu.
2. Prawo zawężania
Marka staje się tym silniejsza, im węższego zakresu dotyczy.
3. Prawo rozgłosu
Marki powstają w drodze rozgłosu, a nie reklamy.
4. Prawo reklamy
Gdy marka się narodzi, do jej utrzymania przy życiu niezbędna jest reklama.
5. Prawo słowa
Marka powinna zawładnąć słowem w umyśle konsumenta.
6. Prawo wiarygodności
Niezbędnym warunkiem sukcesu każdej marki jest jej wiarygodność.
7. Prawo jakości
Jakość jest ważna, ale marki nie tworzy się wyłącznie w oparciu o jakość.
8. Prawo kategorii
Czołowa marka powinna promować kategorię, a nie samą markę.
9. Prawo nazwy
W podejściu długofalowym marka jest po prostu tylko nazwą.
10. Prawo rozszerzeń
Najprostszym sposobem unicestwienia marki jest umieszczenie jej nazwy na wszystkim na czym się da.
11. Prawo wspólnoty
By zbudować kategorię marka powinna być otwarta na inne marki.
12. Prawo ogólności
Jedną z najszybszych dróg do porażki jest wybór ogólnej nazwy na markę.
13. Prawo firmy
Marka to marka, a firma to firma. To nie to samo.
14. Prawo rozdrabniania marki
To, co zbuduje się silną marką można zniszczyć przez jej rozdrabnianie.
15. Prawo rodzeństwa
Zawsze nadchodzi moment i pora by uruchomić drugą markę.
16. Prawo kształtu
Znak graficzny marki powinien być zaprojektowany tak, by wpadał w oko; a nawet w obydwa oczy.
17. Prawo barw
W marce należy użyć barwy przeciwnej do tej, której używa główny konkurent.
18. Prawo granic
Marki nie znają granic państwowych. Powinny mieć zasięg ogólnoświatowy.
19. Prawo spójności
Marki nie tworzy się z dnia na dzień. Miarą sukcesu są dekady, a nie lata.
20. Prawo zmiany
Marki można zmieniać, ale bardzo rzadko i bardzo ostrożnie.
21. Prawo śmiertelności
Żadna marka nie będzie żyła bez końca. Często najlepszym rozwiązaniem jest eutanazja.
22. Prawo jednotorowości
Najważniejszym aspektem marki jest jednotorowość .

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki

Dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 207 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii