Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zysk brutto | negocjacje | makrootoczenie | analiza finansowa | piramida potrzeb Maslowa | model AIDA | model du Ponta | model ekonomiczny |

Dysonans pozakupowy

Konsekwencją braku satysfakcji jest dysonans. Ważną umiejętnością firm jest umiejętność redukowania dysonansu.

W przypadkach zawinionych reakcja firmy nie może polegać na wyszukiwaniu obiektywnych trudności i przyczyn, a wymaga natychmiastowego respektowania praw i interesów nabywcy poprzez:
1. zwrot gotówki
2. dokonanie naprawy
3. dostarczenie produktu zastępczego
4. inne formy rekompensaty

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Definicje z psychologii
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Dysonans pozakupowy

Dysonans pozakupowy
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 169 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii