ECR | etapy badań marketingowych | wprowadzenie nowego produktu na rynek | geografia gospodarcza | wzory ze statystyki | unia monetarna | zysk brutto | strategie produktowe | |
Mapa tagów
Dystrybucja międzynarodowaRozszerzenie sprzedaży na rynkach innych krajów wiąże się ściśle z podjęciem decyzji odnośnie charakteru sprzedaży i form dystrybucji. Jeżeli firma zdecyduje się tylko na eksport swoich produktów, to może odsprzedawać swój produkt pośrednikowi (np. wyspecjalizowanej agencji handlu zagranicznego lub maklerowi), który sam ustala warunki i formy dostaw z zagranicznymi odbiorcami. Jest to tzw. eksport pośredni.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Dystrybucja międzynarodowa Dystrybucja międzynarodowa
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 215 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|