Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prognoza kosztów | analiza portfelowa | kompleksowe zarządzanie jakością | FCF | badania marketingowe | elasyczność | piramida potrzeb Maslova | testy psychologiczne |

ECR - Efektywna Obsługa Konsumenta

ECR jest strategią funkcjonowania łańcuchów dostaw produktów częstego zakupu, która uczyniła dystrybucję polem skutecznej walki konkurencyjnej. ECR łączy partnerskimi więzami przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe, których zgodna współpraca w całym łańcuchu dostaw prowadzi do osiągania wspólnych korzyści.

Strategia ECR polega na włączaniu się wszystkich uczestników łańcucha dostaw we współpracę na bazie szybkiej i dokładnej informacji z punktów sprzedaży przesyłających dane w uzgodnionym standardzie informatycznym. Informacja ta jest podstawą planowania procesów produkcyjnych, dystrybucji, analizy rynku i wzajemnych rozliczeń.

Koncepcja ECR wspiera się na trzech filarach:
- zapewnieniu wymaganego poziomu obsługi
- eliminacji kosztów, które nie dodają wartości
- maksymalizacji efektów i eliminacji barier w całym łańcuchu dostaw


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » ECR - Efektywna Obsługa Konsumenta

ECR - Efektywna Obsługa Konsumenta
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 192 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii