Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
komunikacja w przedsiębiorstwie | biznes plan | rentowność przedsiębiorstwa | teoria oczekiwań | funkcje pieniądza | proces dystrybucji | prawa Gossena | funkcja trendu |

Efekt demonstracji marki

To konsekwencja prestiżu (atrakcyjności) niektórych marek, polegająca na dążeniu konsumentów do wyróżnienia się w rynkowym tłumie poprzez zakup i użytkowanie, często manifestacyjne, produktów tychże marek.

Efekt demonstracji marki - zwłaszcza w wykonaniu tzw. liderów opinii rynkowej - wywołuje z kolei efekt naśladowania marki u innych konsumentów i dzięki temu nierzadko jest przyczyną imitowania marki przez nieuczciwych konkurentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
2. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
5. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
6. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
7. Reklama - referat (14 stron A4)
8. Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami (11 stron A4)
9. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
10. Emocje w reklamie społecznej (10 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Co wpływa na popyt (0.1 stron)
2. Determinanty popytu (0.3 stron)
3. Czynniki wpływające na popyt (0.2 stron)
4. Efekty naśladownictwa i demonstracji (1.1 stron)
5. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
6. Elastyczność cenowa popytu (0.3 stron)
7. Pozycja marki (0.1 stron)
8. Proces tworzenia marki (0.2 stron)
9. Strategia marki rodzinnej - wady i zalety (0.6 stron)
10. Wartość psychologicznie dodana (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Efekt demonstracji marki

Efekt demonstracji marki
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 216 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii