Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cykl życia marki | ryzyko w zarządzaniu | planowanie | AIDA | komunikacja werbalna | marketing w handlu | użyteczność całkowita | dystrybucja |

Efekt stada


Dążenie do osiągania wyższej sprawności niż rywale, powtórzenie sukcesów liderów prowadzi do efektu stada — oferowania podobnego produktu, o podobnej cenie, podobnych cechach użytkowych oraz stosowania podobnych form reklamy, dystrybucji.

Zyski przedsiębiorstw spadają, gdyż walczą one o te same zasoby i coraz mniejsze segmenty rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami
11 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Podstawy zarządzania strategicznego
32 stron(-y)
Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii
20 stron(-y)
Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy
29 stron(-y)
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)
Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory
4 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Efekt demonstracji marki (0.2 stron)
2. Efekt snobizmu (0.4 stron)
3. Efekt owczego pędu (1 stron)
4. Determinanty popytu (0.3 stron)
5. Zasady racjonalnego działania (0.3 stron)
6. Co wpływa na popyt (0.1 stron)
7. Efekt wypychania (0.2 stron)
8. Efekt Veblena (0.9 stron)
9. Efekt Veblena (Efekt snoba) (0.2 stron)
10. Efekt substytucyjny (0.9 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Efekt stada

Efekt stada
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 102 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować