elastyczność | operacje bankowe | system MRP | metoda simples | produkt narodowy netto | teoria potrzeb | teoria Y | prawa akcjonariuszy | |
Mapa tagów
Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucjiFazy podejmowania decyzji odnośnie strategii dystrybucji na rynku międzynarodowym lub przy ocenie istniejących kanałów dystrybucji firma powinna przeanalizować i porównać ze sobą koszty alternatywnych opcji, łącznie z barierami utrudniającymi wejście na dany rynek, specjalizację asortymentową pośredników, możliwości dystrybucji wytwarzanych przez siebie produktów i usług jakimi dysponuje określony kanał dystrybucji, a także charakterystykę produktu, usługi i klienta.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 136 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|