Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
elastyczność | operacje bankowe | system MRP | metoda simples | produkt narodowy netto | teoria potrzeb | teoria Y | prawa akcjonariuszy |

Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji

Fazy podejmowania decyzji odnośnie strategii dystrybucji na rynku międzynarodowym lub przy ocenie istniejących kanałów dystrybucji firma powinna przeanalizować i porównać ze sobą koszty alternatywnych opcji, łącznie z barierami utrudniającymi wejście na dany rynek, specjalizację asortymentową pośredników, możliwości dystrybucji wytwarzanych przez siebie produktów i usług jakimi dysponuje określony kanał dystrybucji, a także charakterystykę produktu, usługi i klienta.

Analiza tych wielkości ułatwia dokonanie wyboru najbardziej odpowiedniego, z punktu widzenia celów firmy, kanału dystrybucji. Należy przypomnieć, że w zależności od stopnia umiędzynarodowienia firmy celami tymi mogą być: penetracja rynku, zwiększenie udziału w rynku kilku lub kilkunastu krajów lub tylko okresowe zwiększenie sprzedaży na rynku międzynarodowym.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji ( bibliografia przypisy)
5 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca ( bibliografia)
29 stron(-y)
Test egzaminacyjny z marketingu - dystrybucja i sprzedaż
3 stron(-y)
Eurosystem logistyczny
31 stron(-y)
Etyka w marketingu międzynarodowym ( bibliografia)
12 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Marketing mix - praca zaliczeniowa ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji

Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 136 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii