Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie logistyką | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | metoda Kanban | test Durbina–Watsona | bankowość internetowa | promocja | testy z zarządzania | zysk netto |

Efficient Consumer Response

czyli Efektywna obsługa klienta, zasadnicze obszary działania ECR:

Zasadnicze obszary działania ECR:
a) zarządzanie popytem:
- optymalizacja procesu wprowadzania nowych produktów
- optymalizacja przepływu informacji o popycie
- optymalizacja asortymentu
- optymalizacja promocji
b) zarządzanie podażą
- zintegrowani dostawcy- przeładunek kompletacyjny
- ciągłe uzupełnianie towarów
- automatyczne zamawianie
- niezawodne operacje
- synchronizacja produkcji
c) wykorzystanie nowoczesnych technologii wspomagających
- elektroniczny handel (elektroniczna wymiana danych, elektroniczny transfer funduszy, kodowanie produktów i zarządzanie danymi)
- rachunek kosztów ABC
- kontrola wyników
a także
- planowanie obciążeń dystrybucyjnych
- zarządzanie bazami danych

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki (⭐bibliografia)
17 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Efficient Consumer Response

Efficient Consumer Response
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 139 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii