Elementy dobrej marki
Dobra nazwa marki powinna mieć następujące cechy:
1. Powinna wyrażać korzyści wynikające ze stosowania produktu.
2. Odzwierciedlać w wyobraźni klienta pozytywne cechy produktu i w ten sposób ułatwiać jej właściwe zapamiętanie. Podkreślać pożądaną pozycję produktu na rynku w stosunku, do konkurencji.
3. Powinna być łatwa do wymówienia i zapamiętania.
4. Powinna posiadać pewne walory symboliczne, często odzwierciedlone w logo marki.
5. Powinna w pożądany sposób oddziaływać na emocje klienta.
6. Powinna być we właściwej relacji do wyobraźni społeczeństwa, w którym jest lansowana. Odbiór nazwy marki dobrze jest przetestować w kilku językach.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (72 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (82 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (2 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy dobrej marki
Elementy dobrej marki
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 136 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|