Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia produktu | zabezpieczenia kredytów | mierniki wzrostu gospodarczego | zarządzanie strategiczne | analiza fundamentalna | analiza portfolio | weryfikacja hipotez | konkurencja |

Elementy dobrej marki

Dobra nazwa marki powinna mieć następujące cechy:
1. Powinna wyrażać korzyści wynikające ze stosowania produktu.

2. Odzwierciedlać w wyobraźni klienta pozytywne cechy produktu i w ten sposób ułatwiać jej właściwe zapamiętanie. Podkreślać pożądaną pozycję produktu na rynku w stosunku, do konkurencji.

3. Powinna być łatwa do wymówienia i zapamiętania.

4. Powinna posiadać pewne walory symboliczne, często odzwierciedlone w logo marki.

5. Powinna w pożądany sposób oddziaływać na emocje klienta.

6. Powinna być we właściwej relacji do wyobraźni społeczeństwa, w którym jest lansowana. Odbiór nazwy marki dobrze jest przetestować w kilku językach.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Strategia marki (6 stron A4)
2. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
3. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
4. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
5. Atrybuty produktu (9 stron A4)
6. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
7. Reklama - referat (14 stron A4)
8. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
9. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
10. Sponsoring - referat (14 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)
2. Strategie marki (0.3 stron)
3. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
4. Pozycja marki (0.1 stron)
5. Proces tworzenia marki (0.2 stron)
6. Wartość psychologicznie dodana (0.2 stron)
7. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)
8. Elementy marki (0.3 stron)
9. Korzyści marki (brand benefits) (0.3 stron)
10. Tożsamość marki - (brand identity) (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy dobrej marki

Elementy dobrej marki
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 136 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii