Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
majątek przedsiębiorstwa | metody amortyzacji | prace licencjackie z makroekonomii | wahania koniunkturalne | przykładowa analiza marketingowa | merkantylizm | sponsoring | pareto |

Elementy marketingu-mix

To:

Produkt – to suma, zbiór korzyści, użyteczności i przyjemności, które konsument chce nabyć, aby zaspokoić swoje potrzeby, przyjemności. Produkt w ujęciu marketingowym to nie tylko rzeczy, rośliny oraz zwierzęta, ale i usługa, idea, polisa ubezpieczeniowa, wczasy, lot samolotem, wynalazek, odkrycie naukowe, polityk w kampanii wyborczej itp.

Dystrybucja – zbiór działań i decyzji związanych z udostępnieniem wytworzonego produktu w miejscu i czasie odpowiadającym użytkownikom, konsumentom/nabywcom, w tym m.in. transport, magazynowanie, zawieranie umów, informacje marketingowe itp. Typy dystrybucji: intensywna, selektywna, wyłączna (ekskluzywna).

Cena – ilość pieniędzy jaką nabywca godzi się zapłacić za dany produkt, usługę, by zaspokoić swoje potrzeby, upodobania, zachcianki (podaż – cena – popyt).

Promocja – to komunikacja marketingowa, to informowanie, przekonywanie oraz skłanianie i zachęcanie nabywców do kupna. Promocja to kreowanie popytu. Nie wystarczy coś wytworzyć, ale produkt trzeba jeszcze nazwać, opowiedzieć o jego niezwykłych cechach, zachęcić nabywców chwytliwym hasłem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Test z marketingu
6 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Czym jest marketing? (15 stron A4)
2. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
3. Marketing mix - referat (10 stron A4)
4. Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser (40 stron A4)
5. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
6. Uwarunkowania marketingu przemysłowego (14 stron A4)
7. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)
8. Test z marketingu międzynarodowego (12 stron A4)
9. Marketing wyborczy - referat (11 stron A4)
10. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Idealna koncepcja marketingu mix (0.4 stron)
2. Elementy marketingu mix (0.7 stron)
3. Otoczenie marketingu międzynarodowego (0.3 stron)
4. Planowanie w marketingu (0.7 stron)
5. Cena w marketingu (0.9 stron)
6. Elementy zarządzania marketingowego (0.2 stron)
7. Marketing skoordynowany (1.1 stron)
8. Potransakcyjne elementy obsługi klienta (1.4 stron)
9. Działania marketingowe (0.3 stron)
10. Elementy marketingu (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy marketingu-mix

Elementy marketingu-mix
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 204 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii