Elementy marki
To przede wszystkim:
- nazwa marki
- jej logo
- slogan (tekst słowny, temat muzyczny)
- motyw przewodni (charakter marki)
- opakowanie (jego kolor czy kształt)
Marka to nazwa, termin, wzór, symbol czy też kombinacja wszystkich lub kilku z tych elementów, której celem jest identyfikowanie produktów (tak dóbr jak i usług) jednego sprzedawcy w celu odróżnienia ich od produktów jego konkurencji.
Z kolei pojęcie Branding oznacza kreowanie w świadomości konsumentów określonych opinii oraz wyobrażeń, które ma na celu uzyskania natychmiastowych skojarzeń z oferowanym produktem.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (17 stron A4)
2. (7 stron A4)
3. (72 stron A4)
4. (9 stron A4)
5. (82 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (58 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (36 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy marki
Elementy marki
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 240 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|