Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
negocjacje | paradoks Veblena | burza mózgów | operacje repo | cykl życia produktu | analiza finansowa | teoria XiY | programowanie liniowe |

Elementy procesu wdrażania strategii marketingowej

To:

1. Ustalenie planów operacyjnych i zadań ilościowych.
2. Przypisanie zadań jednostkom wykonawczym.
3. Określenie budżetu i pozyskanie zasobów.
4. Przystosowanie struktur organizacyjnych.
5. Stworzenie odpowiedniej kultury strategicznej.
6. Opracowanie systemów motywacji i kontroli.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy procesu wdrażania strategii marketingowej

Elementy procesu wdrażania strategii marketingowej
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 119 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii