Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix)
To:
Osobowość przedsiębiorstwa (Corporate Personality) - Jego podstawą jest rozumienie stanu przedsiębiorstwa, jego celów, zamierzeń, funkcji makroekonomicznej i roli społecznej.
Zachowanie przedsiębiorstwa (Corporate Behavior) - Najważniejszy i najbardziej skuteczny wymiar kształtowania tożsamości przedsiębiorstwa. Wynika to stąd, że przedsiębiorstwo jest postrzegane przez otoczenie bardziej przez swoje zachowanie niż deklaracje, bardziej przez czyny niż słowa. Zachowanie przedsiębiorstwa kształtują przede wszystkim: oferta produktów (usług), stosunki cenowe, sprzedażne, finansowe, komunikacyjne, społeczne itp.
Sposób prezentacji przedsiębiorstwa (Corporate Design) - Znak firmowy, odpowiednio zaprojektowane dokumenty firmowe, architektura itp. Z jednej strony wymaga on kontynuacji, z drugiej natomiast; ciągłej zmiany stosownie do zmieniającej się tożsamości.
Komunikacja przedsiębiorstwa (Corporate Comunication) - Jest narzędziem elastycznego kształtowania tożsamości mix, który umożliwia jej kształtowanie zarówno w długim jak i średnim horyzoncie czasu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (3 stron A4)
4. (15 stron A4)
5. (16 stron A4)
6. (4 stron A4)
7. (25 stron A4)
8. (72 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (2.1 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.9 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.6 stron)
7. (1.5 stron)
8. (1 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix)
Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix)
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 48 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|