Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dobra substytucyjne | CRM | analiza space | współczynnik determinacji | losowość składnika losowego | analiza otoczenia | pięć sił Portera | strategia dystrybucji |

Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix)

To:

Osobowość przedsiębiorstwa (Corporate Personality) - Jego podstawą jest rozumienie stanu przedsiębiorstwa, jego celów, zamierzeń, funkcji makroekonomicznej i roli społecznej.

Zachowanie przedsiębiorstwa (Corporate Behavior) - Najważniejszy i najbardziej skuteczny wymiar kształtowania tożsamości przedsiębiorstwa. Wynika to stąd, że przedsiębiorstwo jest postrzegane przez otoczenie bardziej przez swoje zachowanie niż deklaracje, bardziej przez czyny niż słowa. Zachowanie przedsiębiorstwa kształtują przede wszystkim: oferta produktów (usług), stosunki cenowe, sprzedażne, finansowe, komunikacyjne, społeczne itp.

Sposób prezentacji przedsiębiorstwa (Corporate Design) - Znak firmowy, odpowiednio zaprojektowane dokumenty firmowe, architektura itp. Z jednej strony wymaga on kontynuacji, z drugiej natomiast; ciągłej zmiany stosownie do zmieniającej się tożsamości.

Komunikacja przedsiębiorstwa (Corporate Comunication) - Jest narzędziem elastycznego kształtowania tożsamości mix, który umożliwia jej kształtowanie zarówno w długim jak i średnim horyzoncie czasu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Tożsamość monetarna Europy - unia monetarna ( przypisy)
19 stron(-y)
Systemy CRM
23 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix)

Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix)
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 48 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii