Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
łańcuch logistyczny | strategia cenowa | model du Ponta | rekrutacja | ocena pracowników | teoria potrzeb | polityka pieniężna | style negocjacji |

Elementy strategii

To:

1. domena działania (określa ona gdzie i komu firma zamierza sprzedawać swoje wyroby lub usługi);
2. strategiczna przewaga (polega na tym, aby w ramach wybranej branży być bardziej atrakcyjnym partnerem niż inne firmy);
3. cele strategiczne (są ważnym uzupełnieniem wyboru domeny i strategicznej przewagi nad konkurentami, określają co konkretnie firma chce osiągnąć w kolejnych okresach);
4. funkcjonalne programy działania (są przełożeniem strategii na konkretne działania na każdym stanowisku pracy).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser (⭐bibliografia ⭐przypisy)
40 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Elementy strategii

Elementy strategii
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 203 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii