Elementy strategii
To:
1. domena działania (określa ona gdzie i komu firma zamierza sprzedawać swoje wyroby lub usługi);
2. strategiczna przewaga (polega na tym, aby w ramach wybranej branży być bardziej atrakcyjnym partnerem niż inne firmy);
3. cele strategiczne (są ważnym uzupełnieniem wyboru domeny i strategicznej przewagi nad konkurentami, określają co konkretnie firma chce osiągnąć w kolejnych okresach);
4. funkcjonalne programy działania (są przełożeniem strategii na konkretne działania na każdym stanowisku pracy).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (5 stron A4)
2. (40 stron A4)
3. (29 stron A4)
4. (35 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (26 stron A4)
8. (30 stron A4)
9. (13 stron A4)
10. (9 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.2 stron)
5. (1 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.8 stron)
8. (0.3 stron)
9. (1 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Elementy strategii
Elementy strategii
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 203 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|