Elementy wzorcowej analizy rynku
To:
- Wprowadzenie – temat analizy.
- Tło makroekonomiczne – badanie nastrojów konsumenckich.
- Prognoza makroekonomiczna na lata (2003-2005) – analiza jednej gałęzi przemysłu na tle innych gałęzi, czy jest to przemysł wzrostowy.
- Charakterystyka branży na podstawie PKD – określenie numeru PKD.
- Analiza poziomu konkurencji na podstawie REGON – na podstawie tego numeru uzyskujemy listę konkurencji i informacje o ich wielkości produkcji.
- Podstawowe wskaźniki: dane F-01- przychody, wynik finansowy, zapasy, inwestycje.
- Wielkość rynku – różne informacje z Urzędu Statystycznego (zmiana cen, analiza cen producentów).
- Analiza SWOT i ocena ryzyka inwestycyjnego – analiza zebranych informacji.
- Prognoza na lata (XXXX-XXXX) – przychody ze sprzedaży, zysk finansowy.
- Podsumowanie – esencja całego raportu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron)
2. (21 stron)
3. (14 stron)
4. (61 stron)
5. (63 stron)
6. (6 stron)
7. (77 stron)
8. (22 stron)
9. (17 stron)
10. (14 stron)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza rynku » Elementy wzorcowej analizy rynku
Elementy wzorcowej analizy rynku
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 126 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|