Elementy wzorcowej analizy rynku
To:
- Wprowadzenie – temat analizy.
- Tło makroekonomiczne – badanie nastrojów konsumenckich.
- Prognoza makroekonomiczna na lata (2003-2005) – analiza jednej gałęzi przemysłu na tle innych gałęzi, czy jest to przemysł wzrostowy.
- Charakterystyka branży na podstawie PKD – określenie numeru PKD.
- Analiza poziomu konkurencji na podstawie REGON – na podstawie tego numeru uzyskujemy listę konkurencji i informacje o ich wielkości produkcji.
- Podstawowe wskaźniki: dane F-01- przychody, wynik finansowy, zapasy, inwestycje.
- Wielkość rynku – różne informacje z Urzędu Statystycznego (zmiana cen, analiza cen producentów).
- Analiza SWOT i ocena ryzyka inwestycyjnego – analiza zebranych informacji.
- Prognoza na lata (XXXX-XXXX) – przychody ze sprzedaży, zysk finansowy.
- Podsumowanie – esencja całego raportu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (61 stron A4)
3. (21 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (17 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (77 stron A4)
9. (63 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.7 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza rynku » Elementy wzorcowej analizy rynku
Elementy wzorcowej analizy rynku
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 156 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|