Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rodzaje strategii | nisza rynkowa | analiza portfolio | home banking | perswazja | spedycja | mix marketingowy | produkt krajowy brutto |

Elementy zarządzania marketingowego

Obejmuje wszelką działalność przedsiębiorstwa zorientowaną na zaspokojenie potrzeb klienta i wiąże się z kreowaniem wewnątrz firmy tzw. orientacji marketingowej. Orientacji tej służy wykorzystanie w procesie zarządzania instrumentów marketingu mix, tworzenie strategii marketingowych i budowa planu marketingowego.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy zarządzania marketingowego

Elementy zarządzania marketingowego
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 203 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii