Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
biznes plan | oligopol | wnioskowanie statystyczne | wynagradzanie | wskaźniki analizy finansowej | analiza portfolio | analiza rachunku zysków i strat | analiza ryzyka |

Etapy budowania struktury organizacji

To:

1. Określenie celów firmy.
2. Określenie całej pracy jaką należy wykonać dla osiągnięcia celów firmy.
3. podział zadań na czynności możliwe do wykonania przez jednego lub grupę pracowników (określenia stanowisk).
4. grupowanie stanowisk, łączenie w logiczny i sprawny sposób pracy wykonywanej na różnych stanowiskach.
5. Ustalenie mechanizmów koordynacji.
6. Rozmieszczenia uprawnień decyzyjnych i adekwatnej do nich odpowiedzialności.
7. formalizacja procesów wykonawczych i zarządczych (informacyjno- decyzyjnych), przygotowanie dokumentacji organizacyjnej.
Struktura organizacyjna powinna być tak prosta jak to możliwe i tak złożona jak to konieczne.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z zarządzania i organizacji
31 stron(-y)
Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa - rodzaje struktur oraz ich wady i zalety
12 stron(-y)
Struktura organizacyjna firmy
17 stron(-y)
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Podstawy zarządzania - ściąga
2 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Etapy budowania struktury organizacji

Etapy budowania struktury organizacji
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 147 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii