Etapy budowania struktury organizacji
To:
1. Określenie celów firmy.
2. Określenie całej pracy jaką należy wykonać dla osiągnięcia celów firmy.
3. podział zadań na czynności możliwe do wykonania przez jednego lub grupę pracowników (określenia stanowisk).
4. grupowanie stanowisk, łączenie w logiczny i sprawny sposób pracy wykonywanej na różnych stanowiskach.
5. Ustalenie mechanizmów koordynacji.
6. Rozmieszczenia uprawnień decyzyjnych i adekwatnej do nich odpowiedzialności.
7. formalizacja procesów wykonawczych i zarządczych (informacyjno- decyzyjnych), przygotowanie dokumentacji organizacyjnej.
Struktura organizacyjna powinna być tak prosta jak to możliwe i tak złożona jak to konieczne.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (2 stron A4)
4. (2 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (31 stron A4)
8. (13 stron A4)
9. (17 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.1 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.1 stron)
8. (1.4 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Etapy budowania struktury organizacji
Etapy budowania struktury organizacji
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 147 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|