Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki operacyjne | marketing międzynarodowy | macierz BCG | szkolenia pracowników | marketing mix | zadanie transportowe | fucje i przejęcia | controlling strategiczny |

Etapy kontroli marketingowej

Etapy kontroli marketingowej to proces monitorowania i analizowania wyników działań marketingowych w celu zapewnienia ich zgodności z planowanymi celami i korekty działań w razie potrzeby.

Poniżej sześć etapów kontroli marketingowej:

- Ustalenie pożądanych wartości wskaźników marketingowych - na tym etapie określa się pożądane wartości wskaźników, takich jak udział w rynku, wielkość sprzedaży, marża brutto itp., które mają zostać osiągnięte w określonym okresie czasu.

- Określenie przedziałów dopuszczalnych odchyleń od wartości zaplanowanych - na tym etapie określa się dopuszczalne przedziały odchyleń od wartości zaplanowanych, aby mieć wyznaczony margines błędu, w którym wyniki będą uznane za satysfakcjonujące.

- Pomiar rzeczywistych wartości wskaźników - na tym etapie dokonuje się pomiaru rzeczywistych wartości wskaźników marketingowych, aby ocenić czy cele zostały osiągnięte.

- Porównanie rzeczywistych wartości wskaźników z zaplanowanymi oraz obliczenie odchyleń - na tym etapie porównuje się wyniki rzeczywiste z zaplanowanymi wartościami i oblicza się odchylenia.

- Ustalenie przyczyn odchyleń od planu - na tym etapie analizuje się przyczyny odchyleń od planu i poszukuje sposobów na ich poprawienie.

- Podjęcie działań korygujących - na tym etapie podejmuje się działania korygujące, aby zapobiec dalszym odchyleniom od planu i osiągnąć zamierzone cele.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Funkcje zarządzania - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Wykonywanie budżetu państwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
26 stron(-y)
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Etapy kontroli marketingowej

Etapy kontroli marketingowej
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 155 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii