Euromarketing
Definiuje się jako marketing w krajach, które tworzą Unię Europejską jest zatem nierozerwalnie związany z pojęciem Europejskiego Rynku Wewnętrznego.
Euromarketing można również zdefiniować jako dostosowanie elementów strategii marketingu-mix (tzn. polityka produktu, cena, miejsce, dystrybucja) do szczególnych warunków Europejskiego Rynku Wewnętrznego.
Euromarketing umożliwia stosowanie przez przedsiębiorstwa, ujednoliconej koncepcji marketingowej na obszarze eurorynku, której głównym punktem są wspólne europejskie uwarunkowania, a wszelkie narodowe lub regionalne zróżnicowania pozostają elementami wtórnymi.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0 stron)
2. (0 stron)
3. (0 stron)
4. (0 stron)
5. (0 stron)
6. (0 stron)
7. (0 stron)
8. (0 stron)
9. (0 stron)
10. (0 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Euromarketing
Euromarketing
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 197 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|