Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria treści | wsakźniki du Ponta | rodzaje strategii | metody projekcyjne | wizja | komunikacja werbalna | pomiar ryzyka | znaczenie motywacji |

Euromarketing


Definiuje się jako marketing w krajach, które tworzą Unię Europejską jest zatem nierozerwalnie związany z pojęciem Europejskiego Rynku Wewnętrznego.

Euromarketing można również zdefiniować jako dostosowanie elementów strategii marketingu-mix (tzn. polityka produktu, cena, miejsce, dystrybucja) do szczególnych warunków Europejskiego Rynku Wewnętrznego.

Euromarketing umożliwia stosowanie przez przedsiębiorstwa, ujednoliconej koncepcji marketingowej na obszarze eurorynku, której głównym punktem są wspólne europejskie uwarunkowania, a wszelkie narodowe lub regionalne zróżnicowania pozostają elementami wtórnymi.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Euromarketing

Euromarketing
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 197 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować