Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z ekonometrii | model motywowania | teoria Herzberga | szkolenia | psychologia | hierarchia potrzeb Maslova | dochody publiczne | kody kreskowe |

Faza wzrostu (rozwoju) produktu

Cechuje się następującymi charakterystykami:

a) Wolumen sprzedaży produktów jest nadal niski
b) Tempo wzrostu sprzedaży jest bardzo wysokie. Produkt zdobywa coraz szerszy krąg nabywców
c) Udział nowego lub zmodernizowanego produktu w rynku, bardzo niski nadal, ale bardzo szybko rośnie
d) W tej fazie nabywcami nowego lub zmodernizowanego produktu są tak zwani wcześni naśladowcy, którzy naśladują liderów rynkowych
e) Krzywa zysku ze sprzedaży nowego lub zmodernizowanego produktu przekracza poziom zerowy i zysk zaczyna szybko rosnąć
f) W tej fazie wraz ze wzrostem sprzedaży nowego lub zmodernizowanego produktu rosną utargi firmy ze sprzedaży produktów
g) W tej fazie już mogą się pojawić jakieś substytucyjne produkty oferowane przez konkurentów, w związku z tym należy już wzbogacić nasz produkt o jakieś nowe wartości użytkowe.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Wzrost gospodarczy - prezentacja (⭐bibliografia)
44 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza wzrostu (rozwoju) produktu

Faza wzrostu (rozwoju) produktu
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 119 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii