Faza wzrostu (rozwoju) produktu
Cechuje się następującymi charakterystykami:
a) Wolumen sprzedaży produktów jest nadal niski
b) Tempo wzrostu sprzedaży jest bardzo wysokie. Produkt zdobywa coraz szerszy krąg nabywców
c) Udział nowego lub zmodernizowanego produktu w rynku, bardzo niski nadal, ale bardzo szybko rośnie
d) W tej fazie nabywcami nowego lub zmodernizowanego produktu są tak zwani wcześni naśladowcy, którzy naśladują liderów rynkowych
e) Krzywa zysku ze sprzedaży nowego lub zmodernizowanego produktu przekracza poziom zerowy i zysk zaczyna szybko rosnąć
f) W tej fazie wraz ze wzrostem sprzedaży nowego lub zmodernizowanego produktu rosną utargi firmy ze sprzedaży produktów
g) W tej fazie już mogą się pojawić jakieś substytucyjne produkty oferowane przez konkurentów, w związku z tym należy już wzbogacić nasz produkt o jakieś nowe wartości użytkowe.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (5 stron A4)
4. (36 stron A4)
5. (29 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (7 stron A4)
9. (2 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza wzrostu (rozwoju) produktu
Faza wzrostu (rozwoju) produktu
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 119 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|