Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
eurodystrybucja | marketing bezpośredni | otoczenie przedsiębiorstwa | negocjacje w biznesie | emerytura | testy z marketingu | zarządzanie zasobami ludzkimi | inwestowanie |

Faza plasowania produktu

Cechuje się:

a) niewielkim wolumenem sprzedaży produktów
b) tempo wzrostu sprzedaży produktu jest relatywnie małe, zwłaszcza w pierwszej fazie plasowania produktu
c) udział produktu w rynku jest bardzo mały i stopniowo rośnie w miarę zbliżania się produktu do fazy wzrostu
d) produkty w fazie plasowania nabywane są zazwyczaj przez liderów rynkowych, innowatorów rynkowych, liderów opinii społecznej i przywódców grup koleżeńskich i towarzyskich oraz snobów.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (Strony A4: 11) 📚 📝
Zobacz: Analiza rynku opon (Strony A4: 10)
Zobacz: Cykl życia produktu - opracowanie (Strony A4: 11)
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Zobacz: Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Strony A4: 14) 📚
Zobacz: Mobbing - opracowanie (Strony A4: 15)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora ( bibliografia)
14 stron(-y)
Mobbing - opracowanie
15 stron(-y)
Mobbing w pracy - referat ( bibliografia przypisy)
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza plasowania produktu

Faza plasowania produktu
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 224 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025