Faza plasowania produktu
Cechuje się:
a) niewielkim wolumenem sprzedaży produktów
b) tempo wzrostu sprzedaży produktu jest relatywnie małe, zwłaszcza w pierwszej fazie plasowania produktu
c) udział produktu w rynku jest bardzo mały i stopniowo rośnie w miarę zbliżania się produktu do fazy wzrostu
d) produkty w fazie plasowania nabywane są zazwyczaj przez liderów rynkowych, innowatorów rynkowych, liderów opinii społecznej i przywódców grup koleżeńskich i towarzyskich oraz snobów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (36 stron A4)
3. (11 stron A4)
4. (7 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (17 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (2 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.5 stron)
10. (2.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza plasowania produktu
Faza plasowania produktu
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 183 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|