Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
próba | podejmowanie decyzji | strategia ceny | metoda Hellwiga | prezentacje z zarządzania jakością | historia myśli gospodarczej | hipoteza | analiza wrażliwości |

Faza plasowania produktu

Cechuje się:

a) niewielkim wolumenem sprzedaży produktów
b) tempo wzrostu sprzedaży produktu jest relatywnie małe, zwłaszcza w pierwszej fazie plasowania produktu
c) udział produktu w rynku jest bardzo mały i stopniowo rośnie w miarę zbliżania się produktu do fazy wzrostu
d) produkty w fazie plasowania nabywane są zazwyczaj przez liderów rynkowych, innowatorów rynkowych, liderów opinii społecznej i przywódców grup koleżeńskich i towarzyskich oraz snobów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza plasowania produktu

Faza plasowania produktu
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii