Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja użyteczności | zdolność kredytowa | ocena zdolności kredytowej | ROA | efektywna obsługa konsumenta | zysk netto | wahania koniunkturalne | dochody publiczne |

Fazy cyklu życia produktu

Cykl życia to okres, w którym produkt znajduje nabywców na rynku. W tym okresie występują różne stadia sprzedaży produktu, tzw. fazy cyklu życia produktu:

1. faza rozwoju - ma miejsce w momencie wprowadzenia produktu na rynek, wielkość sprzedaży jest niewielka. Na tym etapie przedsiębiorstwo może realizować minimalny zysk, może ponosić straty,
2. faza wzrostu - charakteryzuje się wysokim wzrostem sprzedaży, korzystny układ kosztów do zysków,
3. faza dojrzałości - zaznacz się spadek tępa przyrostu sprzedaży, pierwsze oznaki nasycenia rynku,
4. faza nasycenia
5. faza spadku - spadek wielkości sprzedaży.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu (7 stron A4)
2. Podstawy marketingu (22 stron A4)
3. Studium przypadku IBM (5 stron A4)
4. Produkt - referat (36 stron A4)
5. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
6. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
7. Atrybuty produktu (9 stron A4)
8. Analiza sytuacji marketingowej (63 stron A4)
9. Zarządzanie marketingowe - opracowanie (20 stron A4)
10. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Fazy cyklu życia produktu

Fazy cyklu życia produktu
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 114 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii