Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
elastyczność popytu | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | determinanty dochodu narodowego | public relations | zadania ze statystyki | zapasy w przedsiębiorstwie | funkcja Cobba-Douglasa | psychologia |

Fazy strategii marketingowej

To:

1. faza wstępna - faza badań marketingowych składająca się z dwóch elementów: badania marketingowe i segmentacja rynku

2. faza instrumentalna - składa się z trzech podstrategii, są to instrumenty związane z produktem, dystrybucją i aktywizacją sprzedaży. Instrumenty te operują określonymi narzędziami
a) instrumenty związane z produktem: produkt, opakowanie, oznakowanie, cena
b) z dystrybucją :kanały dystrybucji (oferowanie towarów w sklepach, doprowadzenie towarów do sklepów) fizyczny przepływ towarów
c) z aktywizacją sprzedaży to promocja, sprzedaż osobista, reklama, public relations marketing mix  to kompozycja elementów marketingu użytych równocześnie w celu oddziaływania na rynek.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Fazy strategii marketingowej

Fazy strategii marketingowej
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 140 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii