Fazy strategii marketingowej
To:
1. faza wstępna - faza badań marketingowych składająca się z dwóch elementów: badania marketingowe i segmentacja rynku
2. faza instrumentalna - składa się z trzech podstrategii, są to instrumenty związane z produktem, dystrybucją i aktywizacją sprzedaży. Instrumenty te operują określonymi narzędziami
a) instrumenty związane z produktem: produkt, opakowanie, oznakowanie, cena
b) z dystrybucją :kanały dystrybucji (oferowanie towarów w sklepach, doprowadzenie towarów do sklepów) fizyczny przepływ towarów
c) z aktywizacją sprzedaży to promocja, sprzedaż osobista, reklama, public relations marketing mix to kompozycja elementów marketingu użytych równocześnie w celu oddziaływania na rynek.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (13 stron A4)
2. (25 stron A4)
3. (30 stron A4)
4. (24 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (30 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (2 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.8 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.5 stron)
6. (1 stron)
7. (1.2 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (2.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Fazy strategii marketingowej
Fazy strategii marketingowej
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 140 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|