Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkt | produkt narodowy brutto | wahania koniunkturalne | teoria zachowań konsumenta | rachunek wyników | cenowa elastyczność podaży | globalizacja przedsiębiorstw | ECR |

Filia sprzedaży za granicą

Założenie filii zagranicznej może wyeliminować wielu pośredników i realizować zadania związane z marketingiem międzynarodowym

Główne korzyści:
- Jest wyrazem wysokiego stopnia zaangażowania eksportera na danym rynku lokalnym,
- Eksporter może lepiej dostosować się do wymogów zagranicznych ogniw kanału marketingowego i potrzeb konsumentów,
- Rozwiązanie jest szczególnie przydatne w odniesieniu do specjalistycznych produktów i programów marketingowych,
- Zapewnia większy stopień kontroli nad rynkiem

Główne wady:
- Wysokie koszty prowadzenia filii zagranicznej,
- Potrzebna jest rozległa wiedza na temat warunków rynku zagranicznego,
- Problemy z doborem odpowiedniego personelu ds. sprzedaży

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Zadania z analizy finansowej - przykładowe zadania z rozwiązaniami
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Filia sprzedaży za granicą

Filia sprzedaży za granicą
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 141 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii