Firmy rodzinne i tendencje ich strategii
Są one następujące:
- Cele strategiczne i wizja rozwoju family business splecione z celami rodzi
- Strategie firm rodzinnych mają z reguły charakter właścicielski
- Strategie firm rodzinnych mają częściej charakter inkrementalny
- Strategie firm rodzinnych w większości przypadków obejmują strategie całościowe, a nie strategie biznesu czy funkcjonalne
- Tworzenie strategii przedsiębiorstwa rodzin jest częściej sumą doświadczeń zarządzającego nim, niż wynikiem stosowania metodyki badań i analiz strategicznych
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (51 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (35 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (5 stron A4)
8. (20 stron A4)
9. (9 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Firmy rodzinne i tendencje ich strategii
Firmy rodzinne i tendencje ich strategii
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 237 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|