Formuła 4i
To:
– informacje - zdobywanie i przetwarzanie informacji w celu wykorzystania dla podejmowania decyzji marketingowych przy wykorzystaniu wszystkich możliwości technologicznych
- innowacje - konkretyzacja i rozszerzanie programu działania dostawców w formie nowych usług i produktów, co wpływa w sposób decydujący na osiąganie korzyści w warunkach konkurencji
- internacjonalne zarządzanie - rosnąca globalizacja czynności rynkowych i efektów przedsiębiorczych w skali regionalnych lub narodowych rynków
- integracyjne zarządzanie - rozwój adaptacyjnych systemów integrujących wszystkie zmienne marketingu i zintegrowane systemy marketingowe przez co zwiększa się prawdopodobieństwo szybkiego i elastycznego oddziaływania na potrzeby rynkowe
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (32 stron A4)
4. (7 stron A4)
5. (2 stron A4)
6. (1 stron A4)
7. (26 stron A4)
8. (43 stron A4)
9. (31 stron A4)
10. (44 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Formuła 4i
Formuła 4i
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 198 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|