Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ankieta | płynność finansowa | teoria zachowań konsumenta | analiza finansowa | przedsiębiorczość | operacje bankowe | marketing usług | ERP II |

Formy badań marketingowych

Możemy wyróżnić następujące formy badań marketingowych:
1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu spostrzeżeń w sposób planowy; osoba dokonująca obserwacji to obserwator.
2. wywiad - gromadzenie informacji przez szczególny rodzaj rozmowy; narzędzie pomiarowe to kwestionariusz.
3. ankieta - gromadzenie informacji ze źródeł pierwotnych (pocztowa, prasowa, radiowa, audytoryjna)
4. metody projekcyjne - do pomiaru informacji jakościowej; testy skojarzeń słownych, uzupełnianie zdań)
5. metody heurystyczne (twórczego myślenia) - w prognozowaniu o charakterze subiektywnym.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ankieta
11 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku ( bibliografia przypisy)
28 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Badania marketingowe - prezentacja
62 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Formy badań marketingowych

Formy badań marketingowych
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 245 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii